Arg!

Det är inte ofta jag blir arg på hur man blir behandlad av en butik, men nu har jag fått nog!

Vi har fortfarande inte fått veta hur det blir med vårat badkar.
Vi får ringa och tjata på leverantören varje vecka för att få veta hur det går.
Sist jag pratade med honom så skulle han skicka in en anmälan till sitt försäkringsbolag. EN OCH EN HALV MÅNAD efter att skadan har skett!!
Han lovade att höra av sig i början av förra veckan, vilket nu är 1½ vecka senare och fortfarande inget samtal.

Då lackade jag ut och ringde upp Bauhaus och förklarade att det f*n inte är vårat ansvar att ringa och tjata på leverantören, det är dom som har sålt varan till oss.
Jag fick så dåligt mottagande av butikschefen att jag nu sitter och kokar.

Jag höll mig väldigt lugn och trevlig till viss mån eftersom jag själv vet hur det är när man får en sur kund i butiken...
Men jag förklarade också att jag var väldigt sur och irriterad över att jag ska behöva lägga min fritid på att ringa samtal som egentligen inte borde vara mitt problem...

Svaret blev kort och gott att det inte var deras problem. What??? Jag jobbar själv i butik och vet att det inte är kundens ansvar att lösa problemet!
Han tog inte ens mitt nummer fastän jag frågade. Han sa att han skulle "forska i det" och att leverantören en än gång skulle höra av sig!


AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!

Så, nu fick jag skriva av mig lite. Kanske lugnar ner mig då snart.

Kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I världen är du bara någon...

...men för någon är du hela världen

RSS 2.0